Erasmus + projekti „Õpetajate ja õpilaste STEM pädevuste arendamine algkoolis“ 05. september info.pyg
Homme toimub PÜG-is Erasmus + projekti „Õpetajate ja õpilaste STEM pädevuste arendamine algkoolis“ teine partnerite kohtumine. Esimene kohtumine toimus juunis Sloveenias.
Sloveenia visiidil osalesid Põltsamaa ÜG õppealajuhataja Tiia Mikson ja projektijuht Kertu Liebert. 3.-7. juunini külastati üheskoos Sloveenia, Läti, ja Leedu partneritega St. Stanislav’s erakooli, eksperimentide maja, Vrhovci algkooli ja Noordungi kosmosetehnoloogia keskust Vitanjes. Visiit võimaldas osalejatel tutvuda STEM-i valdkonnas ja Sloveenias tehtud edusammudega ja saada ideid, kuidas teaduslikke teadmisi oma põhikoolis õppuritele üle kanda ja kuidas kasutada kaasaegset IKT-tehnoloogiat, st laiendatud ja virtuaalset reaalsust.
Otsiti vastuseid küsimustele: miks STEM on kõigi jaoks oluline, milliseid eeliseid õpilased saavad õppides STEM-i koolis, kuidas õpetada STEM-i läbi lõbusate, kuid haridusalaste praktiliste eksperimentide.
Homme toimub PÜG-is Erasmus + projekti „Õpetajate ja õpilaste STEM pädevuste arendamine algkoolis“ teine partnerite kohtumine. Esimene kohtumine toimus juunis Sloveenias.
Sloveenia visiidil osalesid Põltsamaa ÜG õppealajuhataja Tiia Mikson ja projektijuht Kertu Liebert. 3.-7. juunini külastati üheskoos Sloveenia, Läti, ja Leedu partneritega St. Stanislav’s erakooli, eksperimentide maja, Vrhovci algkooli ja Noordungi kosmosetehnoloogia keskust Vitanjes. Visiit võimaldas osalejatel tutvuda STEM-i valdkonnas ja Sloveenias tehtud edusammudega ja saada ideid, kuidas teaduslikke teadmisi oma põhikoolis õppuritele üle kanda ja kuidas kasutada kaasaegset IKT-tehnoloogiat, st laiendatud ja virtuaalset reaalsust.
Otsiti vastuseid küsimustele: miks STEM on kõigi jaoks oluline, milliseid eeliseid õpilased saavad õppides STEM-i koolis, kuidas õpetada STEM-i läbi lõbusate, kuid haridusalaste praktiliste eksperimentide.